kalagard

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


استودیوی بینز تیم (Beans Team) در طی یک آگهی جدید اعلام کرد به اعضای جدیدی برای ساخت یک عنوان جدید که نامش هنوز فاش نشده است نیاز دارد. در طی ساخت این پروژه‌ی نامشخص استودیوی دولوپر دیجیتال (Developer Digital) نیز آن‌ها را همراهی خواهند کرد. اعضای این استودیوها در کانادا مشغول کار بر روی یک عنوان جدید هستند. دولووپر دیجیتال پیش از این سابقه‌ی انتشار و کار بر روی عناوینی از سری بازی Serious Sam را در دست داشته است. از اینجا می‌توانید لینک درخواست رو ببینید.

 

 

 

منبع:گیمفا

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

فلایینگ وایلد هاگ (Flying Wild Hog) به عنوان توسعه دهنده و دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) به عنوان ناشر، بازی جدیدی با زاویه دید اول شخص در سبک شبیه‌سازی با نام Devolverland Expo را معرفی کردند‌.

این بازی در یک مرکز گردهمایی متروکه جریان دارد. در واقع این بازی بر اساس نمایش سالانه‌ی لغو شده‌ی دیوالور دیجیتال ساخته شده است. با ورود به این مکان و عبور از تدابیر امنیتی، می‌توانید تریلرها، گیم‌پلی‌ها و رازهای دیگر این مراسم لغو شده را پیدا کنید.

 

 

منبع : گیمفا

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰


شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) با انتشار یک تریلر جدید از بازی Olija اعلام کرد که وظیفه‌ی انتشار ساخته‌ی اسکلتون کرو (Skeleton Crew) را برعهده گرفته است.

بازی Olija که ابتدا قرار بود توسط یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سونی موزیک اینترتینمنت (Sony Music Entertainment) یعنی آنتایز (Unties) منتشر شود، داستان مردی به نام Faraday است که پس از غرق شدن کشتی خود، در کشور مرموز Terraphage به دام افتاده است. به کمک یک Harpoon افسانه‌ای، Faraday و افراد دیگری که مثل او در Terraphage گرفتار شده‌اند، در تلاش هستند تا از این کشور خطرناک فرار کرده و به خانه‌ی خود بازگردند. در طی ماجراجویی و اکتشاف در Terraphage، بازی‌باز با این دنیای عجیب و ساکنان آن از جمله زنی مرموز به نام Olija آشنا می‌شود. Olija داستانی با مضمون روبه‌رو شدن با ناشناخته‌ها است و از داستان‌های اروپایی swashbuckling و بازی‌های ماجراجویی سینمایی الهام گرفته است.

برخی از ویژگی‌های اصلی:

در دنیایی که از افسانه‌های ملوانان و فانتزی‌های آسیایی الهام گرفته شده است به ماجراجویی و اکتشاف بپردازید.
از Harpoon افسانه‌ای در بخش‌های مبارزات، سکو بازی و حل معما استفاده کنید.
دیگر افراد گرفتار شده را نجات داده و از طریق ملاقات با شخصیت‌های عجیب، در مورد Terraphage و شخصیت مرموز Olija اطلاعات بیشتری کسب کنید.
موسیقی زیبای الهام گرفته از Flamenco و موسیقی سنتی ژاپنی.
کلاه‌های جادویی بسازید!
بازی Olija در تاریخی نامشخص برای کنسول نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع : گیمفا 

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

به تازگی شرکت سرگمی‌های تعاملی برادران وانر (Warner Bros. Interactive Entertainment) به عنوان ناشر و استودیوی وی‌فروارد (WayForward) توسعه‌دهنده‌ی عنوان Bakugan: Champions of Vestroia، ضمن انتشار تریلری به معرفی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ پرداختند. همچنین استودیوی وی‌فروارد به صورت رسمی تایید نمود که عنوان Bakugan: Champions of Vestroia در تاریخ ۱۳ آبان ماه ۱۳۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Bakugan: Champions of Vestroia یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن جدید به شمار می‌آید و روایتگر داستانی اصیل برگرفته از مجموعه‌ی تلویزونی Bakugan خواهد بود که قرار است برای اولین بار برروی کنسول نینتندو سوییچ عرضه گردد. بازی‌بازان در این بازی قادر هستند تا تیم‌های قدرتمند و منحصر به فردی از قهرمانان موسوم به Bakugan را تشکیل دهند و راهی نبرد‌های استراتژیک و تاکتیکال گردند. در هردو بخش چندنفره و تک‌نفره بازی‌بازان قادر خواهند بود تا به ارتقای قدرت شخصیت‌های مختلف درون بازی بپردازند و تیم قدرتمند و مسلح خود را برای نبرد چالش برانگیز بعدی آماده نمایند. همچنین در بخش آنلاین عنوان Bakugan: Champions of Vestroia، بازای‌بازان قادر خواهند بود تا به صورت تیمی در مقابل دشمنانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند و یا در نبرد‌های زمانی و رکوردی منحصر به فرد، مقابل یکدیگر صف‌آرایی نمایند.

شما می‌توانید برای تبدیل شدن به بهترین مبارز و رهبر در بازی Bakugan: Champions of Vestroia با استفاده از سیستم اکشن و گیم‌پلی فوق‌العاده‌ی آن به شکست دشمنان مختلف بپردازید و امتیاز خود را در سیستم رده‌بندی بازی ارتقا دهید. برای این کار علاوه بر داشتن مبارزان قدرتمند و منحصر به فرد باید تاکتیک و استراتژی خاص خود را نیز در نظر داشته باشید تا با هماهنگی بین قهرمانانی که در اختیار دارید نبرد‌های نفسگیر درون بازی را از آن خود سازید. آیتم‌های بسیار متنوع و ارزشمندی به عنوان پاداش برای بازی‌بازانی که ماموریت‌های فرعی و چالش‌های مختلف هفتگی را به پایان رسانند در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید در لیگ مخصوص مبارزات بازی Bakugan: Champions of Vestroia تحت عنوان Brawls Bakugan شرکت کنید و به صورت تکی به مبارزه با حریفان خود بپردازید.

شما قادر خواهید بود ظاهر و تحهیزات سه نفر از قدرتمندترین و منحصر به فردترین Bakuganهای خود را از طریق سیستم شخصی‌سازی بازی به صورت دلخواه تغییر دهید و از طریق درخت مهارت پرجزئیات و گسترده‌ی آن‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های خارق‌العاده‌ای را برای استفاده‌ی خود مهیا سازید. بخش تجهیزات بازی تحت عنوان Baku-Gear در اختیار شما قرار دارد تا در آن به ساخت و ساز و یا ارتقای تجهیزات مختلف و اسلحه‌های گوناگون بپردازید. هرکدام از Bakuganهایی که در اختیار شما یا دشمنان قرار دارند دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری هستند که علاوه بر متعاد‌ل‌سازی هرچه بیشتر مبارزات، یک لایه‌ی عمیق و بزرگ دیگر از استراتژی و تاکتیکال بودن عنوان Bakugan: Champions of Vestroia را به بازی‌بازان نشان می‌دهند.

دنیای بازی Bakugan: Champions of Vestroia کاملا پویا و قابل اکتشاف طراحی شده که به مناطق جنگی مختلفی با مشخصات و ویژگی‌های گوناگون تقسیم می‌شود. در هر منطقه بازی‌بازان می‌توانند چالش‌ها و ماموریت‌های جدید، شخصیت‌های اضافی جهت تعامل و گفتگو، کاوش و اکتشاف در محیط بپردازند و از مکان‌های دیدنی بازی به مانند شهرهای شلوغ و پرجمعیت، کارخانه‌های فرسوده و ویران شده و یا مناظر طبیعی به مانند جنگل و کوهستان گذر کنند.

 

 

منبع : گیمفا 

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

استودیو‌ی ساکر پانچ (Sucker Punch) به تازگی تصمیم گرفته است تا بیشتر در رابطه با مد سیاه و سفید (Black and White Mode) بازی Ghost of Tsushima صحبت کرده و اطلاعات جدیدی را از آن به اشتراک بگذارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به صحبت‌های سازندگان این اثر داشته باشیم.


یکی از مواردی که از ابتدا و با مشاهده‌ی سکانس حمله‌ی مغول‌ها به جزیره‌ی سوشیما از تریلر‌های بازی می‌توانستیم برداشت کنیم، الهام گیری بسیار زیاد سازندگان این عنوان از فیلم‌های سینمای کلاسیک، مخصوصاً از آثار آقای آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa) بود.

اما یکی از موضوعاتی که طرفداران از ابتدا به آن ابراز علاقه نشان می‌دادند، وجود یک مد سیاه و سفید برای این اثر بود. اما در آخرین گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima بود که در نهایت استودیو‌ی سازنده‌ی این اثر به طور رسمی از وجود چنین مدی در داخل بازی پرده برداری کردند که باعث خوشحالی بسیاری از طرفداران این عنوان شد. همچنین همان‌طور که مشاهده کردیم، این مد تنها رنگ‌بندی جهان بازی را تغییر نمی‌دهد، در این مد ما شاهد تغییر قاب‌بندی بازی و همین‌طور اضافه شدن افکت‌های گوناگون همچون دانه بندی تصویر و مشاهده‌ی خطوط روی نگاتیو بودیم.

حال استودیو‌ی ساکر پانچ اعلام کرده است که آن‌ها بسیار به این موضوع علاقه داشتند که مد سیاه و سفید موجود در بازی را به مد کوروساوا (Kurosawa Mode) تغییر نام دهند. البته که مطمئناً این اقدام نیازمند دریافت یک سری مجوزهای لازم بوده است که استودیو‌ی ساکر پانچ موفق به دریافت تمامی آن‌ها شده است. در ادامه شما می‌توانید صحبت‌های آقای جیسون کانل (Jason Connell) کارگردان بخش هنری عنوان Ghost of Tsushima در رابطه با این موضوع را مشاهده کنید:

در حال حاضر ما یک اثر بزرگ را توسعه داده‌ایم که در دوران ژاپون فئودال روایت می‌شود. مطمئناً یکی از منابع الهام ما آثار آقای آکیرا کوروساوا بوده است؛ مخصوصاً در زمینه‌ی اینکه چطور بتوانیم حس و فضای آن دوران را به درستی به مخاطبین خود القا کنیم.

هنگامی که ما توانستیم به سطح بسیار بالایی از موفقیت در ایجاد همچین حسی در مد سیاه و سفید این بازی برسیم با خود فکر کردیم که حال باید برای آن چه نامی انتخاب کنیم. کلمات زیادی بود که ما می‌توانستیم برای نام گذاری این مد انتخاب کنیم و در نهایت با دیگر اعضا به این نتیجه رسیدیم که این بسیار خوب می‌شود اگر بتوانیم نام این حالت را مد کوروساوا بنامیم.

به همین دلیل توسعه دهندگان این اثر تصمیم گرفتند یک ویدئو با استفاده از این مد برای صاحبان این نام ارسال کنند و در نهایت مجوز لازم برای استفاده از این اسم را در بازی Ghost of Tsushima  دریافت کنند. این بسیار تحسین برانگیز است که استودیو‌ی ساکر پانچ توانسته است به خوبی سبک کارگردانی آقای آکیرا کوروساوا را در بازی خود پیاده‌سازی کند و در نهایت از نام همین کارگردان برای ادای احترام به ایشان در اثر خود استفاده کنند.

همچنین در این مد علاوه بر تغییرات بصری، ما شاهد تغییراتی در نوع صداگذاری از جمله تغییر شدت صدای وزش باد و تنظیم مجدد تمامی صداهای داخل بازی خواهیم بود تا بتوان به معنای واقعی کلمه تجربه‌ای همچون تماشای یکی از آثار بزرگ آقای آکیرا کوروساوا را برای علاقه‌مندان این کارگردان به ارمغان بیاورد.

بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین اثر استودیو‌ی ساکر پانچ و آخرین انحصاری بزرگ کنسول پلی‌استیشن ۴ در تاریخ جمعه، ۲۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۰) برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر خواهد شد. 

 

 

منبع : گیمفا

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

 


لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر به زودی با قیمتی اقتصادی و مشخصاتی جالب توجه معرفی خواهد شد. غول چینی می‌خواهد با MSI و Asus در بازار لپ تاپ های گیمیتگ رقابت کند.

به گزارش منابع چینی، اینطور به نظر می‌رسد که دو شرکت چینی هواوی و آنر آماده‌ی ورود به بازار لپ تاپ های گیمینگ هستند. علاوه بر آن، لپ تاپ گیمینگ هواوی و آنر خیلی زود، در ماه آگوست پیش رو در فصل تابستان معرفی خواهد شد. ظاهراً ابتدا شرکت آنر از لپ تاپ خودش رونمایی می‌کند و سپس هواوی به دنبال آن این رویداد معرفی را برگزار خواهد کرد. شکی نیست که این لپ تاپ‌ها یکسان خواهند بود و فقط لوگوی روی آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.

ژائو مینگ، مدیرعامل برند آنر اشاره کرده است که بخش لپ تاپ گیمینگ این شرکت بسیار جذاب خواهد بود. در واقع یکی از منابع چینی می‌گوید:‌ «آن‌ها مدت‌هاست برنامه ریزی کرده‌اند و سال‌ها به خوبی شمشیر خودشان را برای رقابت تیز کرده‌اند». با توجه به صحبت‌های این فرد نزدیک به هواوی، از آنجا که آن‌ها چندین سال روی توسعه یک محصول جدید وقت گذاشته‌اند، می‌توانیم انتظار شگفتی تازه‌ای را از سوی این برند چینی داشته باشیم. آیا لپ تاپ گیمینگ آنر و هواوی می‌تواند به عنوان یک رقیب برای لپ تاپ‌های گیمینگ MSI و ASUS در بازار ظهور کند؟

مشخصات فنی احتمالی لپ تاپ گیمینگ هواوی


از نظر سخت افزار داخلی این لپ تاپ جدید می‌تواند به یک پردازنده نسل دهمی سری Core H اینتل یا Ryzen 4000H ای ام دی با کارت گرافیک لپ تاپی GeForce RTX 20 شرکت انویدیا مجهز باشد. البته این دو برند چینی با دنیال لپ تاپ‌ها غریبه نیستند و چند سالیست که شاهد عرضه محصولات آن‌ها در بازار لپ تاپ‌ها هستیم. آنر اخیراً از یک لپ تاپ جدید به نام مجیک بوک پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرده است که یک لپ تاپ دانشجویی جذاب با ۱.۷ کیلوگرم وزن و ۱۶.۹ میلی‌متر ضخامت است. این لپ تاپ به تراشه Core i7 یا i5 اینتل با ۱۶ گیگابایت رم، فضای ذخیره‌سازی پرسرعت ۵۱۲ گیگابایتی SSD و یک کارت گرافیک مجزا Nvidia GeForce MX350 با ۲ گیگابایت VRAM تجهیز شده است و به لطف طراحی مدرن نمایشگر کم حاشیه خود، نسبت ابعاد صفحه به بدنه ۹۰ درصدی را ارائه می‌کند.

 

 

منبع : گجت نیوز 

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

 


قیمت گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 چقدر خواهد بود؟ آیا آن‌ها با افزایش قیمت زیادی همراه هستند؟

سامسونگ خودش را آماده‌ی عرضه گوشی‌های هوشمند خانواده گلکسی نوت ۲۰ خود می‌کند. دو عضو این سری در کنار نسخه ۵G گلکسی زد فلیپ و گلکسی فولد ۲ در تاریخ ۵ آگوست رونمایی خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود این گوشی‌های هوشمند جدید قیمت زیادی داشته باشند.

برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از برچسب قیمتی ۱۲۴۹ تا ۱۴۹۹ دلاری برای مدل‌های سری Galaxy Note 20 است. اما این مقدار خیلی بیشتر از آن چیزیست که می‌تواند باشد. در حال حاضر یک افشاگر با نام کاربری Ice Universe پیش‌بینی‌های خود نسبت به قیمت گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ را ارائه کرده است که در این مقاله می‌توانید ببینید.

قیمت گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰
به نقل از افراد نزدیک به شرکت سامسونگ، نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ با قیمت ۹۹۹ دلاری عرضه خواهد شد، در حالی که قیمت نسخه گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۱۲۹۹ دلار است. در مقایسه با این دو، گوشی‌های نسل گذشته نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس با قیمت ۹۴۶ و ۱۰۹۹ دلاری عرضه شدند. هر دو مدل نیز به یک حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی مجهز بودند.

بر اساس شایعات موجود در اینترنت، اعضای این خانواده به نمایشگر Infinity-O AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۲، تا ۱۶ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهند بود. فراموش نکنید که به همراه این دو یک قلم هوشمند S Pen و یک شارژر پرسرعت با توان ۴۵ وات نیز عرضه می‌شود. این گوشی‌های جدید یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک را در زیر نمایشگر خود گنجانده‌اند.در بخش دوربین آن‌ها نیز سه یا چهار سنسور به کار رفته و رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ در رأس بخش نرم افزاری آن‌ها قرار دارد.

به تازگی یک رندر واقعی از طریق خود سامسونگ به دست آمده است که می‌تواند طراحی مینیمال گلکسی نوت ۲۰ را در یک مدل زیبای برنزی به نمایش بگذارد. به لطف این رندر ما می‌دانیم که باید منتظر ملاقات با چه گوشی هوشمندی باشیم. در این رندر سه سنسور دوربین را می‌توان در یک ماژول مربعی شکل مشاهده کرد که رنگ این ماژول تیره‌تر از خود بدنه است، ولی در همان طیف رنگی برنزی قرار دارد. در سمت راست این سه سنسور نیز یک ماژول فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED تعبیه شده است.


دکمه‌های فیزیکی گوشی روی فریم راستی قرار گرفته‌اند، همچنین قلم اس پن نیز هم‌رنگ با بدنه‌ی خود گوشی خواهد بود. ما هیچ تفاوتی را در طراحی این قلم نسبت به نسل پیشین آن که به همراه گوشی‌های سری گلکسی نوت ۱۰ عرضه شد، مشاهده نمی‌کنیم. احتمالاً سامسونگ تغییرات نرم افزاری در آن اعمال خواهد کرد و قابلیت‌های جدیدتری را با آن همراه می‌کند.

 

 

منبع : گجت نیوز 

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

 

 

همیشه موضوع جالبی بوده است که یک بازی بی سر و صدا معرفی می‌شود و می‌تواند برای شما غافلگیر کننده باشد و فکر می‌کنم این عادلانه است که بگوییم The Medium یکی از این عناوین بود. با رونمایی در رویداد  Inside Xbox ماه می میلادی، فقط یکی از عناوین نسل بعدی مایکروسافت بود که رونمایی شد. تریلر معرفی بازی حکایت از عنوان ترسناکی داشت که توسعه دهنده‌ی آن استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team)  قصد دارد از سخت افزار نسل بعدی برای ایجاد یک اثر به‌شدت تاثیرگذار استفاده کند. به‌نظر می‌رسد که آن‌ها هنوز آمادگی لازم را برای نمایش جزییات تکمیلی در مورد این موضوع ندارند، اما از جهاتی ممکن است آنچه که چندان جالب به نظر نمی‌رسد، جالب باشد.

ووچیچ پیجکو (Wojciech Piejko) طراح بازی در مصاحبه با مجله‌ی  Edge، به‌طور خلاصه درباره‌ی طرح و موضوع بازی صحبت کرد، اما صحبت‌هایش برای ارائه‌ی جزئیات عمیق کافی نیست. او می‌گوید چیزی به صورت مطلق حالت سیاه و سفید بودن ندارد و با استفاده از توانایی یک فضای معنوی ، چشم اندازهای جدیدی در این عنوان نمایش داده خواهد شد و این چیزی نیست که به‌نظر می‌رسد هنوز به نسخه‌ی نهایی آن رسیده باشد. در پایان چیزی که آن‌ها امیدوارند آن‌را پیاده کنند تا نقشه بکشند و گیم پلی طراحی کنند. پیجکو در ادامه توضیح داد:

هیچ چیز ساده نیست ، هیچ چیز سیاه و سفید نیست. بازی کردن به عنوان یک رسانه به شما امتیاز منحصر به فردی فراتر از دسترس افراد عادی می‌دهد. بنابراین داستان به شکلی ساخته شده است که شما اطلاعات بیشتری را درک می‌کنید و امیدوارم که این دیدگاه شما را در مورد شخصیت‌ها و رویدادهای دیگر تغییر دهد.

زاکک زیبا (Jacek Zięba) به‌عنوان تهیه کننده نیز در این مصاحبه شرکت و به تاثیر بازی اشاره کرد. به طور خاص ، وی درباره یک الهام‌گیری صحبت کرد که بسیاری از افراد بلافاصله از تشابه به سری Silent Hill اشاره خواهند کرد. وی اظهار داشت که بازی و سایر عناوین قبلی خود تاثیر زیادی را از این سریال می‌گیرند، اما می‌گوید که او نمی‌خواهد بازی The Medium فقط نسخه‌ی تقلیدی از سری Silent Hill باشد، اما او می‌خواهد این بازی جدیدی باشد. در همین راستا دیده می‌شود که چگونه برخی از عناوین نقش‌آفرینی مانند سری Souls هستند و الهامات مستقیمی از سری Dark Souls را تشکیل می‌دهند. خیلی ها بعد از دیدن The Medium حتی به طرز حیرت انگیزی آن را شبیه سری Silent Hill می‌نامند، اما این بازی به‌دنبال ارائه‌ی تجربه‌ی منحصر به‌فردی نیز خواهد بود.

این اولین بار نیست که این مقایسه بین این دو بازی انجام می شود ، همان‌طور که گفته شد این گیم پلی نیز شبیه به سری Silent Hill و سایر عناوین ترسناک مشابه آن زمان است. ناگفته نماند، آهنگساز آکیرا یاموکا (Akira Yamaoka) ساخت موسیقی را برای این بازی انجام خواهد داد، که به خاطر آهنگسازی سری Silent Hill شناخته می‌شود. عنوان The Medium امسال برای کنسول اکس‌باکس سری اکس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع : گیمفا

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

 


پس از انتشار مطلبی در خصوص امکان خرید سطوح مختلف سیزن پس در مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection، یکی از اعضای ارشد استودیوی ۳۴۳ اینداستریز تایید کرده است که تیم سازنده هیچ برنامه‌ای برای اضافه کردن قابلیت خرید درون‌برنامه‌ای را به این مجموعه ندارد.


شرکت مایکروسافت مدتی پیش تصمیم گرفت برخی از نسخه‌های قدیمی‌تر سری محبوب Halo را در قالب یک مجموعه برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز عرضه کند که این موضوع با استقبال بسیار خوب کاربران روبه‌رو شد. حال با نزدیک شدن به زمان آغاز فصل دوم بازی Halo: The Master Chief Collection، استودیوی سازنده اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده است که در این میان به امکان خرید سطوح سیزن پس نیز اشاره شده است. این موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران به این نتیجه برسند که شرکت مایکروسافت قصد دارد خریدهای درون‌برنامه‌ای را به Halo: The Master Chief Collection اضافه کند ولی به نظر می‌رسد این موضوع صحت ندارد.

به گفته‌ی آقای تایلر دیویس (Tyler Davis)، مسئول روابط عمومی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (۳۴۳ Industries)، دلیلی برای نگرانی کاربران وجود ندارد. در اولین پیام منتشر شده، آقای دیویس به این نکته اشاره کرده که در هیچ کجای مطلب منتشر شده به بحث خریدهای درون‌برنامه‌ای اشاره نشده است. ایشان در ادامه بیان کرده‌اند که در مصاحبه‌ی صورت گرفته، تیم سازنده بیان کرده است که قصد دارد امکان خرید سطوح سیزن پس با استفاده از امتیاز هر فصل را به بازی اضافه کند. با این حال، به دلیل استفاده از کلمه‌ی خرید در این مطلب، کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که این کار توسط پول واقعی انجام خواهد شد. به همین دلیل، تیم سازنده وبلاگ خود را به‌روز کرده و به جای کلمه‌‎ی خرید، از کلمه‌ی آزاد کردن استفاده کرده است.

با توجه به صحبت‌های آقای دیویس، به نظر می‌رسد کاربران بخش آنلاین بازی Halo: The Master Chief Collection دلیلی برای نگرانی نخواهند داشت. البته با توجه به این که بازی Halo 5: Guardians امکان خرید آیتم‌های مختلف از طریق سیستم REQ را در اختیار کاربران قرار داده بود، این احتمال وجود دارد که تیم سازنده سیستمی مشابه را در بازی Halo: The Master Chief Collection نیز پیاده سازی کند. با این حال، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در حال حاضر برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

مجموعه‌ی Halo: The Master Chief Collection در حال حاضر برروی کنسول اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. براساس اخبار منتشر شده، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی به شدت مورد انتظار Halo Infinite در جریان مراسم بعدی شرکت مایکروسافت منتشر خواهد شد.

 

منبع : گیمفا

  • kalagard kalagard
  • ۰
  • ۰

 

طبق اخبار جدید کادوکاوا گیمز (Kadokawa Games) مطلع شدیم که این استودیو قصد دارد تا قبل از انتشار نسخه‌ی اصلی بازی Root Film، دمویی برای آن در دسترس قرار دهد. همچنین تاریخ عرضه‌ی این دمو مشخص شده است که در ادامه می‌توانید شاهد جزئیات تکمیلی در این زمینه باشید.


Root Film از سری عناوین داستان محور و ماجراجویی است که چند ماه قبل توسط کادوکاوا گیمز معرفی شد. این بازی قرار است در تاریخ ۹ مرداد ۱۳۹۹ (۳۰ جولای ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ در کشور ژاپن در دسترس قرار گیرد. البته‌ نسخه‌ی غربی این بازی در در راه است، اما تایخ دقیق انتشار آن هنوز مشخص نیست و باید منتظر اخبار بیشتری از سوی تیم سازنده باشیم. تنها می‌دانیم که عرضه‌ی نسخه‌ی ذکر شده را استودیوی پی‌کیوب (PQube) به عهده خواهد داشت.

نسخه‌ی دموی بازی جالب Root Film از تاریخ ۱۴ تیر (۳ جولای) برای پلی‌استیشن و از تاریخ ۱۹ تیر (۹ جولای) برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. بازی‌بازان به وسیله‌ی این دمو قادر خواهند بود تا به برخی از بخش‌ها و فصل‌های بازی دسترسی داشته و تصمیم گیری بهتری برای خرید نسخه‌ی اصلی داشته باشند.

 

 

منبع : گیمفا

  • kalagard kalagard